Luke Klein Nijenhuis: van zolderkamer tot Europees marktleiderschap

Luke heeft in drie jaar tijd vanuit zijn zolderkamer een idee naar een miljoenenbusiness gebracht. Hij vertelt hoe hij zijn verkoopkanalen opbouwde, wat de rol is van een eigen webshop, en hoe hij het samenwerken met producenten in Azië ervaart. Ook deelt hij zijn ideeën omtrent nieuwe kansen in e-commerce. Deze aflevering zit vol tips en ideeën voor iedereen die een productidee in praktijk wil brengen en tot een commercieel succes wil maken.

Shownotes

00:01:54 Over GeckoCovers
00:04:52 Het ontstaan van GeckoCovers
00:16:50 Hoe om te gaan met verschillende verkoopkanalen
00:28:17 Sourcen in China
00:32:38 Het belang van een eigen merk
00:36:32 Waar moet je op letten wanneer je een eigen product wilt vermarkten
00:38:16 Het beperkte belang van een eigen webshop
00:39:47 Belangrijke persoonlijke eigenschappen voor mensen die een eigen product willen vermarkten
00:43:45 E-commerce kansen
00:47:32 Motivatie tools&tips
00:58:17 Productiviteit tools&tips
01:04:03 Wat als alles wegvalt?

Links:
Linkedin Profiel
Twitter
Geckocovers.nl
Gecko op Bol
.com

Alibaba.com
Amazon.de

Wouter Robers: kansen in Cleantech